5.1.14.

Inglot iluminator u nijansi 51


Pozdrav svima J
Danas vam pišem o iluminatoru.
Iluminator je proizvod koji je veoma sličan korektoru, s tim da najčešće nema veliku pokrivnu moć kao sto korektor može imati i osnovna uloga mu je da posvetli područje oko očiju.
Moj prvi illuminator jeste Inglot iluminator u nijansi 51. U pitanju je veoma svetla nijansa, sa rozim podtonom. Iako sam ja topli podton, ova nijansa mi sasvim odgovara i neupitno posvetli područje oko očiju. Kada nisam previše neispavana, koristim samo njega. S druge strane kada su mi podočnjaci veći i kada mi je potrebna veća pokrivna moć, stavim prvo korektor, pa onda u uglovima oka stavim  iluminator i efekat je zaista bolji, s njim delujem mnogo  svežije i odmornije.
Kao jedinu manu bih mogla izdvojiti da može istaknuti borice ukoliko je područje oko očiju isušeno i ukoliko se stavi u velikoj količini, te je najpre bitno da vam je područje oko očiju hidrirano. Ovaj problem sam imala samo u početku, tokom prva dva nanošenja, međutim sada zaista nemam zamerki. Hidrirano okoločno područje i umerenost je ključ. Ni nakon 6-8h korektor ne bude onako neprijatno uvučen u borice.
Cena Inglotovg jeste malo jača, čini mi se oko 2850 dinara, ali sam ga ja uhvatila na popustu letos od čak 50% i kupovina mi se zaista isplatila i toplo vam preporučujem ovaj iluminator.

Na tržištu sada već postoji veliki broj iluminatora. Svaki brend malo izbaci neki iluminator. Malo je teže naći ga u drugstore brednovima kod nas. Međutim uvek se jednostavno može iskoristiti svetlija nijansa nekog korektora za ovu namenu.






Sta mislite o iluminatorima? Da li ste možda koristili Inglot illuminator? Koji iluminator vi preporučujete?


Veliki pozdrav do sledećeg posta J

Нема коментара:

Постави коментар