4.1.14.

Moje 3 omiljene youtube blogerke


S obzirom da duži vremenski period redovno pratim kako blogerke iz ex-Yuge, tako i youtube blogerke širom sveta, ovom prilikom bih želela da sa vama podelim moje omiljene youtube blogerke.
Ono što moram napomeniti  je da sam do sada pratila samo anonimno i da mi je veoma drago  da sam i ja ušla u svet blogovanja.

SWalkerMakeup – ovo je prvi youtube kanal na koji sam se subscribovala, radi se o jednoj veoma dragoj i pozitivnoj devojci iz Velike Britanije, sa sjajnim tutorijalima koji se tiču kako šminke, tako i kose i nege tela. Nažalost već  neko vreme ne postavlja nova videa, ali se nadam da će se to u narednom periodu promeniti. Do tada imate priliku da uživate u njenim dosadašnjim videima J
link: http://www.youtube.com/user/SWalkerMakeup

Missglamorazzi  - jedna zaista mega pozitivna devojka iz LA, USA.  Ima zaista lepe tutorijale koji se tiču ne samo šminke , konkretno DIY Decembar je poslednje bio aktuelan kod nje i mogli su se videti zanimljivi predlozi i korisni saveti. Definitivno vredi svratiti i pogledati ovaj blog.
link: http://www.youtube.com/user/missglamorazzi

Camila Coehlo – čini mi se svima znana - fantastična Camila iz Brazila. Po mom mišljenju prirodno lepa devojka kojoj i nije potrebno previše šminke.Vidi se da uživa u samom šminkanju koje je savršeno. Posebno volim njene makeup tutorijale i uživam gledajući ih. 
link: http://www.youtube.com/user/MakeUpByCamila2



* Njihove slike su preuzete sa njihovih kanala/blogova

Da li vi pratite youtube blogerke? Koja vam je omiljena?

Veliki pozdrav :)

Нема коментара:

Постави коментар