3.1.14.

Prvi post :)))

Zdravo svima :)

Moje ime je Marija.

Prvo bih želela da vam čestitam Novu godinu i Božićne praznike.

Želim vam uspešnu Novu godinu i da vam se ostvari sve što ste poželeli.



Obožavam šminku, kozmetiku i sve što je vezano za nju. Volela bih da sa vama podelim iskustvo vezano za proizvode koje sam koristila - koristim.
Koristim kako proizvode pristupačnijih brendova, tako i one skuplje.
Imam veoma osetljivu kožu lica, sklonu aknama koja je zimi mešovita i sklona dehidrataciji, dok je leti masna, tako da pažljivo biram ono sto koristim za lice.
Bitan mi je sastav proizvoda jer postoje određeni sastojci na koje moja koža nije tolerantna.
U zavisnosti od toga i biram dekorativne i preparativne proizvode .

Nadam se da će vam se dopasti moj blog. Ukoliko imate neku sugestiju, primedbu ili pohvalu javite mi se :)




2 коментара: